Förberedelser

 
 
 
Bilder från Theodores 1 årsdag i onsdags <3
 
I onsdags blev alltså vår lille son hela 1 år! Han firades såklart lite då av bla. mormor, farfar o farmor, gudfar, stormoster, morbror o kusinerna, och såklart av mig och Henke. Men det stora kalaset blir nu imorgon.
Så idag är det förberedelser som gäller här hemma för att få ordning i lägenheten och baka fikabröd att bjuda på. Tårtor har jag faktiskt beställt jättefina från jobbet så det slipper jag iallafall pyssla med, men kakor och bullar ska det bli. 
Henrik jobbar som tur är halvdag idag så han är nog snart hemma. Och min kära mor var här en liten kortis på förmiddagen och underhöll lillprinsen medans jag bakade lite kakor. Theodore tycker ju att det är så himla tråkigt när mamma är i köket och vill ju sitta på höften och titta på precis hela tiden, oftast tycker jag att det brukar gå riktigt bra, men när man har en del att göra och man känner sig lite stressad att få saker och ting klart så är det faktiskt skönt att inte ha honom precis runt benen. 
 
Nu ska jag fortsätta med stöket medans lillen sover middag. Hoppas ni får en riktigt trevlig fredagkväll mina vänner! /Jennifer
#1 - - Johanna - A dream as a model ♥:

sv: Ja det är riktigt snyggt! Ja det är ju lite jobbigt att ha långa naglar när man är med barn... Men en kortare modell kan nog ändå bli riktigt snyggt :)

#2 - - veronica eriksson:

En riktig sötnos! :) Kram